تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

estatesahelaftab Offline
#1 ارسال شده : 1396/07/27 05:27:07 ب.ظ
estatesahelaftab

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 100
مکان: تهران

7 تشکر دریافتی در 7 ارسال
اخذ اقامت پرتغال
بیمه در پرتغال
کارفرمایان موظف هستند که کارکنان خود را در بیمه خدمات اجتماعی پرتغال ثبت نام و مبالغی را ماهیانه برای بیمه آنها به این شرکت پرداخت نمایند و این پرداختی مادامیکه فرد برای او کار می کند باید انجام شود.بیکاران ، سالخوردگان و افراد دارای بیماری های خاص و همچنین زنان نیازمند زایمان الزامی برای پرداخت هزینه های بیمه خود ندارد. اشخاص حقیقی باید خانواده ها و سایر اقوام درجه یک مورد نیاز خود را تحت پوشش بیمه قرار داده و هزینه های اضافی را برای آنها پرداخت نمایند.
خارجی های مهاجر به پرتغال که شغلی نداشته و سهمی برای بیمه به اداره تامین اجتماعی پرداخت نمی کنند باید مدرکی از بیمه درمانی خصوصی خود ارائه نمایند تا بتوانند اجازه اقامت در پرتغال را دریافت کنند. متعاقبا
خدمات بیمه درمانی خصوصی در پرتغال هم وجود دارد. کلینیک های خصوصی بخصوص در محل هایی که بیشترین مسافر و توریست را دارد به وفور یافت می شود. بسیاری از مهاجرین و خارجی ها خدمات تامین اجتماعی خصوصی را برای پوشش درمان های خود انتخاب می کنند چرا که عقیده دارند این سیستم ها نسبت به سیستم تامین اجتماعی دولتی پرتغال خدمات درمانی بهتری را به آنها ارائه می کنند.
برای مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت پرتغال در سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .
estate.sahelaftab.com
02188656892

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.072 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت