تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

maya2015 Offline
#1 ارسال شده : 1396/07/26 05:28:20 ب.ظ
maya2015

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 133



بزرگترین جزیره کشور تایلنده و در جنوب این کشور قرار داره و در نزدیکی کشورهای مالزی و اندونزی در اقیانوس هند قرار گرفته . به خط استوا نزدیکتره و البته حدود 900 کیلومتر با بانکوک فاصله داره . (پرواز حدود 1 ساعته از بانکوک ) . حدود نیمی از مردم جزیره مسلمان هستند و اقتصاد اصلی این شهر مبتنی بر صیادی و کشاورزی و البته توریسم است .

شهر پوکت نه بخاطر خود شهر بلکه بخاطر سواحل و جزایر خاص خودش شهرت جهانی داره . من توصیه میکنم برای اقامت در شهر پوکت حتما یک هفته وقت بگذارید و در خروج از این شهر عجله نکنید .

فرودگاه تا مرکز شهر فاصله داره و هتلهای خوب این شهر مثل هتل رویایی هیلتون بیرون شهر ساخته شدند . البته داخل شهر پوکت هم هتل های خوبی هست اما اکثر هتل های عالی بیرون شهر هستند . (مثل آنتالیا )

جزیره پوکت در کل به سه قسمت مهم تقسیم میشه

1 - شهر پوکت واقع در شرق جزیره

2 - منطقه پاتونگ واقع در غرب جزیره

3 - منطقه کارن (karon) واقع در جنوب جزیره

اکثر قسمت های جذاب برای توریست ها در دو منطقه پاتونگ و کارن واقع شدن

ارزانترین نرخ تور پوکت :حمل و نقل عمومی در پوکت کمی از بانکوک و پاتایا گرونتره و این شهر بیشتر به درد استراحت و لذت بردن از طبیعت خاص میخوره .

بیشتر جذابیت اقامت در جزیره به تورهای یکروزه برمیگرده و یادتون باشه وقتی یک تور را خریداری میکنید حتما به ساعت حرکت سرویس مقید باشید . چون فاصله هتل ها از محل شروع گردش زیاده و سرویس ها مجبورن که سر ساعت مقرر حرکت خودشون را از هتلها شروع کنن تا به موقع به کشتی یا محل شروع گردش روزانه برسن . معمولا بین 1 تا 2 ساعت طول میکشه تا از هتل به محل شروع برسید .

تمام تورهای یکروزه پوکت سرویس رفت و برگشت و ناهار دارن . اما ممکنه غذای ظهر در گشتی یا رستوران های محلی به سلیقه شما خوش نیاد . پس کمی خوردنی و نوشیدنی دنبال خودتون ببرید . برای گردش های روزانه پوکت اصلا لباس و کفش مجلسی و شیک نپوشید و با راحت ترین لباس ممکن تشریف ببرید . ضمنا حتما حوله و عینک آفتابی و کرم ضد آفتاب و البته دوربین عکاسی همراه داشته باشید .

داخل شهر بیشتر شبیه به پاتایا است و حتی یک واکینگ استریت کوچیکت هم نزدیک ساحل پاتونگ داره ، اما سیستم ، دقیقا همون سیستم پاتایاست . بنابراین تکلیف شما با داخل شهر روشنه . شبها هم شوی معروفی داره مثل آلکازار یا تیفانی در پاتایا و البته تعداد زیادی کلاب های شبانه و . . .

اما در منطقه پاتونگ ساحل بسیار زیباست و برای شنا خیلی خوبه . همچنین منطقه کارون واقع در 8 کیلومتری جنوب پاتونگ هم ساحل بسیار خوبی داره .

فروشگاهها هم چندان تفاوتی با پاتایا ندارن . بنابراین از نظر داخل شهر منتظر جایی بهتر از پاتایا نباشید اما . . .

تورهای یک روزه بیرون شهر بسیار عالی هستند . گردش ها همه بصورت گروهی صورت میگیرن و حدود 30 تا 50 نفر با ملیت های مختلف در کنار هم با یک کشتی یا اتوبوس به منطقه مورد نظر میرن . پس خواهش من اینه که با توجه به اینکه تعداد زیادی از مسافرهای تورها از کشورهای اروپایی و امریکایی هستند و ایرانی ها کمتر به پوکت میرن ، شما معرف فرهنگ ناب ایرانی باشد و با توریستهای دیگه ارتباط خوبی برقرار کنید . چون یک روز کامل باهم هستید و مورد قضاوت همدیگه قرار خواهید گرفت .

و اما تورهای یکروزه در پوکت :

1 - تور یکروزه جزیره جیمز باند : (بازدید از خلیج فانگ ناگ )

شروع تور 8 صبح از هتل - اتمام 6 عصردر هتل - مبلغ حدود 50 دلار برای هر نفر - خدمات تور شامل رفت و برگشت با ون و کشتی ، میوه و ناهار و نوشیدنی در طول مسیر - سفر به جزیره جیمز باند ( این جزیره در یکی از فیلمهای جیمز باند لوکیشن یک صحنه از فیلم بوده است ) و بازدید از جزایر موجود در طول مسیر - شنا در دریا - بازدید از غارهای وسط جزایر با استفاده از قایق کایاک دو نفره و . . .

2 - تور یکروزه جزیره فی فی (پی پی ) :

برنامه تور دقیقا مانند تور جزیره جیمز باند است فقط مواردی مانند غواصی و دیسکو روی عرشه را اضافه کنید . جزیره فی فی فاصله بیشتری از شهر دارد و در طول مسیر رفت وبرگشت در اقیانوس مناظر خارق العاده ای را رویت میکنید که برایتان لذت بخش خواهد بود .

3 - تور یگروزه رافتینگ (قایقرانی در امواج خروشان ) :

این تور هم بسیار جذابه و شامل رفت و برگشت و ناهار ، حدود 5 کیلومتر قایقرانی در امواج روخانه واقع در قلب جنگل ، فیل سواری در جنگل ، سافاری آف رود در قلب جنگل با موتورهای چهار چرخ ، نمایش فیلها و لذت بردن از طبیعت استوایی منطقه میشه .

4 - شوی fantasea : (فانتاسی شو )

یک برنامه زنده موزیکال بسیار زیبا که دیدنش را حتما توصیه میکنم . مشابه این برنامه در اندازه های کوچیکتر را در پاتایا هم میشه دید . مثل تیفانی شو یا آلکازار شو

این برنامه شامل اجراهای چندین گروه رقص و موسیقی ملل مختلف دنیا است که در صحنه های زیبایی به اجرا درمیاد .

در پوکت جاذبه های گردشگری زیادی هست مانند معابد و قسمت سنتی شهر پوکت و . . . که با صرف هزینه و وقت کمی همگی قابل بازدید هست .

اما معروفترین برنامه های روزانه همین چند مورد هست که توصیه میکنم یک روز در میان همین تورهایی که معرفی کردم را استفاده کنید تا خستگی زیاد مسیر و فعالیت روزانه باعث نشه که شما لذت کافی را از گردش خودتون نبرید . یک روز به را گردش بیرون شهر و روز بعد را به استراحت و لذت بردن از هتل و ساحل اختصاص بدید . البته اگه وقت کافی در اختیار دارید


تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.809 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت